BLOG

Τo Pilates αποτελεί μια μέθοδο σωματικής εκγύμνασης που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από τον Joseph Hubertus Pilates (1880-1967) στη δεκαετία του 1920. Eστιάζει στο κέντρο του σώματος και αυτό είναι που το κάνει να ξεχωρίζει καθώς συνδυάζει τον συντονισμό των κινήσεων και τη δυναμική του σώματος. Αποτελεί μια μέθοδο που προσαρμόζεται ανάλογα την φυσική κατάσταση του καθενός και έτσι δεν εντοπίζονται δυσκολίες προσαρμογής. Ακόμη, προάγει την ανάπτυξη των μυών ισάξια με την ευεξία και τον αυτοέλεγχο Read More
  Categories : Άσκηση  Posted by endynam1  No Comments
blog_image_after_coronavirus_nutrition
Μετά από αυτή τη πρωτόγνωρη περίοδο που ζήσαμε, περιορισμό της ελευθερίας κινήσεων, παραμονή για πολλές ώρες μέσα στο σπίτι, αποδιοργάνωση της καθημερινής ρουτίνας και των γευμάτων… Ήρθε η στιγμή της επιστροφής στην κανονικότητα με προσοχή τηρώντας όλα τα μελετά προστασίας! Ήρθε η ώρα να επανέλθουμε στις αγαπημένες μας συνήθειες! Να θυμηθούμε την οργάνωση της ημέρας μας, επαγγελματικά, κοινωνικά και διατροφικά. Μια πλήρης και ισορροπημένη διατροφή, προσφέρει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός για Read More
  Categories : Διατροφή  Posted by endynam1  No Comments
blog
Οι θερμοκρασίες πέφτουν και διάφορα κρυολογήματα κάνουν την εμφάνισή τους. Πως μπορούμε να αποφύγουμε τις διάφορες ιώσεις που κυκλοφορούν; Εκτός από την τήρηση των βασικών κανόνων υγιεινής, το καλό πλύσιμο των χεριών, το καθημερινό αέρισμα των κλειστών χώρων και την απολύμανση των επιφανειών, σημαντικό ρόλο στην άμυνα του οργανισμό παίζει και η διατροφή. Πώς συνδέεται η διατροφή με το ανοσοποιητικό; Τα λευκά αιμοσφαίρια και ορισμένες ουσίες των τροφών που είναι απαραίτητες για τις λειτουργίες που Read More
  Categories : Διατροφή  Posted by endynam1  No Comments
pilates_older_afe
Η μέθοδος Pilates είναι ως επί το πλείστον θεραπευτική άσκηση. Είναι ένας ήπιος τρόπος εκγύμνασης που δεν αποκλείει τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας από την πρακτική του. Οι ηλικιωμένοι αποτελούν μία ειδική και πολύ ευαίσθητη ομάδα ατόμων, στην οποία χρειάζεται να δώσουμε μεγάλη προσοχή, ειδικά όταν πρόκειται να ξεκινήσουν κάποιο είδος άσκησης. Αυτο οφείλεται στη φυσιολογική φθορά του χρόνου, κατά την οποία εμφανίζονται μεταβολές σε πολλά επίπεδα. Τα οφέλη του Pilates σε αυτή την ομάδα Read More
  Categories : Διατροφή  Posted by endynam1  No Comments
1
Υψηλές θερμοκρασίες, ήλιος, θάλασσα και ταξιδάκια στο Αιγαίο… Όλα μαγικά και ωραία αλλά μην αφήσεις τίποτα στην τύχη του!!  Να πίνετε νερό!​ ​Περιορίστε τα αναψυκτικά με πολύ ζάχαρη. Η ενυδάτωση του οργανισμού μας ειδικότερα στην παραλία όπου η έκθεση στον ήλιο είναι μεγαλύτερη δεν πρέπει να αμελείτε! Φροντίζουμε να κρατάμε τον οργανισμό μας ενυδατωμένο καταναλώνοντας άφθονα υγρά όπως νερό, ανθρακούχο νερό, χυμούς χωρίς ζάχαρη, τσάι χωρίς ζάχαρη!  Να τρώτε 5μερίδες φρούτων και λαχανικών/ημέρα!  Να τρώτε Read More
  Categories : Διατροφή  Posted by endynam1  No Comments
1
Για να πετύχουμε καλύτερη απόδοση πρέπει να δώσουμε στον οργανισμό μας αυτά που απαιτεί:  3ώρες ​πριν την προπόνηση μπορούμε να καταναλώσουμε ένα ισορροπημένο γεύμα. Μια τριάδα τροφίμων η οποία πρέπει να αποτελείται από 1 μερίδα άπαχης πρωτεΐνης, φρέσκα λαχανικά και 1 μερίδα υδατάνθρακα (ρύζι, πατάτες, ψωμί, ζυμαρικά).  1-1,5 ώρα​ πριν την προπόνηση αποτελεί μία ασφαλής επιλογή η κατανάλωση ενός ελαφριού γεύματος όπως ένα φρούτο, μία μπάρα δημητριακών, μια χούφτα ξηρούς καρπούς, 1-2 μπισκότα πολυδημητριακών ή Read More
  Categories : Διατροφή  Posted by endynam1  No Comments
1
?Μ. Πέμπτη (25/05) θα πραγματοποιηθούν τα τμήματα έως τις 18:30. ?M. Παρασκευή (26/05), Μ. Σάββατο (27/05), και Δευτέρα του Πάσχα (29/05) θα είμαστε κλειστά. ?Την Τρίτη (30/05) θα λειτουργήσουν τα απογευματινά τμήματα (από 14:30 και μετά) ?Την Πρωτομαγιά (Τετάρτη 01/05) θα είμαστε κλειστά! ?Από Πέμπτη (02/05) ξανά κοντά σας! Τα τμήματά μας μας θα γίνονται κανονικά. Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα εδώ? http://bit.ly/program_en_dynamei Read More
  Categories : Διατροφή  Posted by endynam1  No Comments
1
Κάθε χρόνο τέτοια εποχή τα ίδια. Το καλοκαίρι πλησιάζει και εσύ θέλεις να βγεις στην παραλία όσο πιο εντυπωσιακός γίνεται, χωρίς να έχεις τίποτα να ζηλέψεις από τα καλοσχηματισμένα σώματα που βλέπεις γύρω σου. Ο μόνος τρόπος για να το καταφέρεις, είναι να βάλεις τη γυμναστική στη ζωή σου και να επιλέξεις το ιδανικό για εσένα πρόγραμμα άσκησης. Και ποιος ο καλύτερος τύπος γυμναστικής για να χάσεις λίπος και να δεις το σώμα σου να Read More
  Categories : Άσκηση  Posted by endynam1  No Comments
Μετάβαση στο περιεχόμενο