Εν δυνάμει [Γυμναστήριο] Ερμού 18, Θεσσαλονίκη

From the Blog

Tips διατροφής για τις καλοκαιρινές σας διακοπές!

Υψηλές θερμοκρασίες, ήλιος, θάλασσα και ταξιδάκια στο Αιγαίο… Όλα μαγικά και ωραία αλλά μην αφήσεις τίποτα στην τύχη του!! 

  • Να πίνετε νερό!Περιορίστε τα αναψυκτικά με πολύ ζάχαρη. Η ενυδάτωση του οργανισμού μας ειδικότερα στην παραλία όπου η έκθεση στον ήλιο είναι μεγαλύτερη δεν πρέπει να αμελείτε! Φροντίζουμε να κρατάμε τον οργανισμό μας ενυδατωμένο καταναλώνοντας άφθονα υγρά όπως νερό, ανθρακούχο νερό, χυμούς χωρίς ζάχαρη, τσάι χωρίς ζάχαρη! 
  • Να τρώτε 5μερίδες φρούτων και λαχανικών/ημέρα! 
  • Να τρώτε συχνά γεύματα! Ασφαλής επιλογή αποτελούν τα φρούτα φρέσκα ή αποξηραμένα , οι ξηροί καρποί (καρύδια, αμύγδαλα, φουντούκια ) και μικρά σνακ όπως, οι μπάρες δημητριακών, τα κρακεράκια, τα κριτσίνια και τα μπισκότα βρώμης ή δημητριακών. 
  • Αποφύγετε το πολύ αλκοόλ προκαλεί αφυδάτωση. Η επιλογή αλκοολούχων ποτών στην παραλία, παρότι ακούγεται δροσιστική επιλογή, κρύβει τον κίνδυνο της αφυδάτωσης λόγο της αλκοόλης που περιέχουν. Προσοχή λοιπόν στα αλκοολούχα ποτά, καταναλώστε τα με μέτρο!! 
  • Πείτε ναι σε ένα δροσερό παγωτό, πείτε όχι στις απαγορεύσεις! Προτιμήστε απλά παγωτά και δροσιστείτε…. Η γρανίτα αποτελείται από νερό, φρούτα και ζάχαρη επομένως δεν περιέχει καθόλου λιπαρά. Αποδίδουν περίπου 120 kcal τα 100g. Σε αντίθεση με το κλασικό παγωτό το οποίο αποτελείται κυρίως από γάλα, κρέμα γάλακτος, ζάχαρη, βούτυρο και μπορεί να περιέχει κομμάτια σοκολάτας, ξηρών καρπών, κομμάτια φρούτων, σιρόπι ή καραμέλα … Άρα η θερμιδική αξία αυτού του παγωτού διαφέρει ανάλογα με την περιεκτικότητά του σε λιπαρά και συστατικά. 
  • Αποφύγετε τα βαριά, πολύ λιπαρα τρόφιμα και τα τηγανιτά. Φροντίζουμε να προμηθευτούμε τρόφιμα γευστικά-δροσιστικά- ελαφριά που θα περιορίσουν την πείνα μας και θα κρατήσουν τον οργανισμό μας ενυδατωμένο και θα μειώσουν τον κίνδυνο της δυσπεψίας. 
  • Προσοχή στις τροφοδηλητηριάσεις. Το καλοκαίρι οι τροφοδηλητηριάσεις είναι πολύ συνηθισμένες λόγω των αλλοιωμένων προϊόντων από τις υψηλές θερμοκρασίες. Μην ξεχνάτε να βάζετε όλα τα φαγητά στο ψυγείο, εντός δυο ωρών από το μαγείρεμα τους. 
  • Μην ξεχνάτε να κρατιέστε fit! 10 λεπτά σωστών ασκήσεων το πρωί θα σας δώσουν απίστευτη αυτοπεποίθηση και χαρούμενη διάθεση!!! 

Η ισορροπία και το μέτρο είναι το κλειδί για σωστές διατροφικές συνήθειες

Καλό καλοκαίρι…

Aναστασία – Σίσσυ Μαμάτσιου
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Τηλ. 2313089389
www.mamatsiou-nutriwellness.gr

Σχολιάστε