Εν δυνάμει [Γυμναστήριο] Ερμού 18, Θεσσαλονίκη

From the Blog

Διατροφικά tips για τα Χριστούγεννα: Όλα όσα πρέπει να προσέξεις για να μην πάρεις κιλά

Έφτασε επιτέλους ο μήνας που αγαπούν μικροί και μεγάλοι!
Ένας παραμυθένιος μήνας, γεμάτος φωτάκια, αγάπη και δώρα!
Μυρίζει παντού κανέλα, μοσχοκάρυδο & μέλι…. είναι ο μήνας των γλυκών, ο τελευταίος του χρόνου είναι ο αγαπημένος μας Δεκέμβρης.
Τέτοιες μέρες, η πιο συχνή ερώτηση που ακούω από τους πελάτες μου είναι
«Τι θα φάμε τα Χριστούγεννα;».

Αυτήν την περίοδο οι πειρασμοί είναι πολλοί…. Κουραμπιέδες, μελομακάρονα, μπισκότα και δίπλες είναι λίγα από τα καλούδια των Χριστουγέννων!

Η αύξηση του βάρους τα Χριστούγεννα είναι πολύ συχνό φαινόμενο..

Για να διατηρήσετε στο βάρος σας, ακολουθήστε το ωράριο των γευμάτων σας κανονικά και υιοθετήστε κάποιες από τις παρακάτω συμβουλές :

Τρώμε με προγραμματισμό και μετρό και όχι σαν να μην υπάρχει αύριο!

🎄 Ξεκινήστε με ένα χορταστικό πρωινό
🎄Μην παραλείπετε τα ενδιάμεσα σνακ
🎄Επιλέξτε ένα ελαφρύ γεύμα για το βράδυ
🎄 Τις γιορτινές μέρες, το ένα κυρίως γεύμα της ημέρας θα είναι «βαρύ», άρα επιλέξτε τα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας να είναι χαμηλότερα σε θερμίδες
🎄 Εφαρμόστε τον «κανόνα» μην τσιμπάτε από το τραπέζι γιατί δε θα καταλάβετε πόσο τρώτε.
🎄 Γεμίστε το μισό σας πιάτο πρώτα με λαχανικά. Τα λαχανικά είναι φτωχά σε θερμίδες και οι φυτικές ίνες που περιέχουν επιφέρουν γρηγορότερα τον κορεσμό.
🎄Στη συνέχεια γεμίστε το πιάτο σας με ½ κρέας και ¼ συνοδευτικό ρύζι ή πατάτα ή λαχανικά και ¼ ότι εσείς επιθυμείτε.
🎄 Προσπαθήστε να αποφύγετε την πέτσα από τα κρέατα «είναι νόστιμη αλλά και πλούσια σε λιπαρά» .
🎄Αποφύγετε τις παχιές σάλτσες και τα τηγανιτά
🎄 Σταματήστε το φαγητό μόλις αρχίσετε να χορταίνετε. Χρειάζονται 20 λεπτά για να φθάσει το σήμα του κορεσμού από το στομάχι στον εγκέφαλο.
🎄Και μετά το φαγητό; 3-4 κουταλάκια γλυκό θα σας ικανοποιήσουν… ναι ναι!!! Υπάρχει και η αυριανή μέρα!
🎄Μην διακοσμήσετε τα τραπέζια με γλυκά, το τσιμπολόγημα θα είναι αναπόφευκτο!
2-3 μικρά γλυκάκια αυτές τις μέρες κανέναν δεν θα βλάψουν….
🎄 Καταναλώστε με μέτρο το αλκοόλ.
Μη ξεχνάτε πως όσο μεγαλύτερη η περιεκτικότητα του ποτού σε αλκοόλ, τόσο περισσότερες οι θερμίδες του.
Μην ξεχνάτε πως η προσθήκη αναψυκτικού αυξάνει το θερμιδικό περιεχόμενο.
🎄 Μείνετε δραστήριοι! Μην κάθεστε μόνο στον καναπέ… προσπαθήστε να βγείτε έξω για βόλτα, για περπάτημα, για ψώνια, για χορό!

Αναστασία – Σίσσυ Μαμάτσιου
Bsc Διατροφολόγος – Διαιτολόγος

Σχολιάστε