Εν δυνάμει [Γυμναστήριο] Ερμού 18, Θεσσαλονίκη

From the Blog

Διατροφή στην μετά-κορονοϊό εποχή!

Μετά από αυτή τη πρωτόγνωρη περίοδο που ζήσαμε, περιορισμό της ελευθερίας κινήσεων, παραμονή για πολλές ώρες μέσα στο σπίτι, αποδιοργάνωση της καθημερινής ρουτίνας και των γευμάτων… Ήρθε η στιγμή της επιστροφής στην κανονικότητα με προσοχή τηρώντας όλα τα μελετά προστασίας!

Ήρθε η ώρα να επανέλθουμε στις αγαπημένες μας συνήθειες! Να θυμηθούμε την οργάνωση της ημέρας μας, επαγγελματικά, κοινωνικά και διατροφικά.

Μια πλήρης και ισορροπημένη διατροφή, προσφέρει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό:

• Πρωτεΐνες
• Υδατάνθρακες
• Καλά λιπαρά
• Βιταμίνες
• Μέταλλα
• Ιχνοστοιχεία

Παράγοντες που επηρεάζουν αρνητικά το ανοσοποιητικό σύστημα και τη λειτουργία του είναι:

• Κακή ποιότητα διατροφής
• Παχυσαρκία
• Αυστηρές δίαιτες
• Υπερκατανάλωση αλκοόλ
• Έλλειψη ύπνου
• Κάπνισμα
• Καθιστική ζωή
• Άγχος-στρες

Ήρθε η ώρα της επιστροφής στις υγιεινές συνήθειες!

• Η μέρα ξεκινά με καλό πρωινό. Συνδυάζουμε μια μερίδα άπαχου γαλακτοκομικού ή πρωτεΐνης με υδατάνθρακες ολικής και ένα φρούτο.

• Καταναλώνουμε φρούτα και λαχανικά. Τα εσπεριδοειδή, ακτινίδια, φράουλες, κεράσια, μάνγκο, ντομάτα, πιπεριές, σπανάκι περιέχουν μεγάλη ποσότητα βιταμίνης c , μια βιταμίνη με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και με ασπίδα προστασίας έναντι των ιώσεων.

• Καταναλώνουμε καλές πηγές πρωτεΐνης καθημερινά, γαλακτοκομικά, ψάρια, άπαχα κρεατικά και πουλερικά. Είναι καλές πηγές βιταμινών Α και Β δυο βιταμινών που σχετίζονται με το ανοσοποιητικό και τη φλεγμονή.

• Βάζουμε στη διατροφή μας τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη D όπως ψάρια, αυγά, μανιτάρια, εμπλουτισμένα προϊόντα. Πολλές έρευνες δείχνουν την ευεργετική δράση της βιταμίνης σε καταστάσεις λοιμώξεων του αναπνευστικού.

• Δεν ξεχνάτε την ενυδάτωση του οργανισμού.

• Γυμναζόσαστε, περπατάμε, χορεύουμε….

Όλα καλά πάνε και σιγά σιγά θα ξαναβρούμε τους ρυθμούς μας.

Μαμάτσιου Αναστασία
Διατροφολόγος – Διαιτολόγος

Σχολιάστε