Εν δυνάμει [Γυμναστήριο] Ερμού 18, Θεσσαλονίκη

BLOG

Υψηλές θερμοκρασίες, ήλιος, θάλασσα και ταξιδάκια στο Αιγαίο… Όλα μαγικά και ωραία αλλά μην αφήσεις τίποτα στην τύχη του!!  Να πίνετε νερό!​ ​Περιορίστε τα αναψυκτικά με πολύ ζάχαρη. Η ενυδάτωση του οργανισμού μας ειδικότερα στην παραλία όπου η έκθεση στον ήλιο είναι μεγαλύτερη δεν πρέπει να αμελείτε! Φροντίζουμε να κρατάμε τον οργανισμό μας ενυδατωμένο καταναλώνοντας άφθονα υγρά όπως νερό, ανθρακούχο νερό, χυμούς χωρίς ζάχαρη, τσάι χωρίς ζάχαρη!  Να τρώτε 5μερίδες φρούτων και λαχανικών/ημέρα!  Να τρώτε Read More
  Categories : Διατροφή  Posted by endynam1  No Comments
Για να πετύχουμε καλύτερη απόδοση πρέπει να δώσουμε στον οργανισμό μας αυτά που απαιτεί:  3ώρες ​πριν την προπόνηση μπορούμε να καταναλώσουμε ένα ισορροπημένο γεύμα. Μια τριάδα τροφίμων η οποία πρέπει να αποτελείται από 1 μερίδα άπαχης πρωτεΐνης, φρέσκα λαχανικά και 1 μερίδα υδατάνθρακα (ρύζι, πατάτες, ψωμί, ζυμαρικά).  1-1,5 ώρα​ πριν την προπόνηση αποτελεί μία ασφαλής επιλογή η κατανάλωση ενός ελαφριού γεύματος όπως ένα φρούτο, μία μπάρα δημητριακών, μια χούφτα ξηρούς καρπούς, 1-2 μπισκότα πολυδημητριακών ή Read More
  Categories : Διατροφή  Posted by endynam1  No Comments
📍Μ. Πέμπτη (25/05) θα πραγματοποιηθούν τα τμήματα έως τις 18:30. 📍M. Παρασκευή (26/05), Μ. Σάββατο (27/05), και Δευτέρα του Πάσχα (29/05) θα είμαστε κλειστά. 📍Την Τρίτη (30/05) θα λειτουργήσουν τα απογευματινά τμήματα (από 14:30 και μετά) 📍Την Πρωτομαγιά (Τετάρτη 01/05) θα είμαστε κλειστά! 📍Από Πέμπτη (02/05) ξανά κοντά σας! Τα τμήματά μας μας θα γίνονται κανονικά. Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα εδώ👉 http://bit.ly/program_en_dynamei Read More
  Categories : Διατροφή  Posted by endynam1  No Comments
Κάθε χρόνο τέτοια εποχή τα ίδια. Το καλοκαίρι πλησιάζει και εσύ θέλεις να βγεις στην παραλία όσο πιο εντυπωσιακός γίνεται, χωρίς να έχεις τίποτα να ζηλέψεις από τα καλοσχηματισμένα σώματα που βλέπεις γύρω σου. Ο μόνος τρόπος για να το καταφέρεις, είναι να βάλεις τη γυμναστική στη ζωή σου και να επιλέξεις το ιδανικό για εσένα πρόγραμμα άσκησης. Και ποιος ο καλύτερος τύπος γυμναστικής για να χάσεις λίπος και να δεις το σώμα σου να Read More
  Categories : Άσκηση  Posted by endynam1  No Comments
Έφτασε επιτέλους ο μήνας που αγαπούν μικροί και μεγάλοι! Ένας παραμυθένιος μήνας, γεμάτος φωτάκια, αγάπη και δώρα! Μυρίζει παντού κανέλα, μοσχοκάρυδο & μέλι…. είναι ο μήνας των γλυκών, ο τελευταίος του χρόνου είναι ο αγαπημένος μας Δεκέμβρης. Τέτοιες μέρες, η πιο συχνή ερώτηση που ακούω από τους πελάτες μου είναι «Τι θα φάμε τα Χριστούγεννα;». Αυτήν την περίοδο οι πειρασμοί είναι πολλοί…. Κουραμπιέδες, μελομακάρονα, μπισκότα και δίπλες είναι λίγα από τα καλούδια των Χριστουγέννων! Η Read More
  Categories : Διατροφή  Posted by endynam1  No Comments
Η διατροφή των ανθρώπων έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Η μεγάλη παραγωγή ποικιλίας τροφίμων έχει παρασύρει το σύγχρονο άνθρωπο στην κατανάλωση μεγαλύτερης ποσότητας τροφίμων από αυτήν που πραγματικά έχει ανάγκη και ως συνήθως χαμηλότερης ποιότητας. Η κακή διατροφή οδηγεί : • στην εξασθένιση του ανοσοποιητικού συστήματος, • στην συρρίκνωση του μυϊκού ιστού, • σε μια επιδερμίδα θαμπή χωρίς ελαστικότητα, • τα οστά χάνουν την πυκνότητα τους και εμφανίζονται σημάδια οστεοπόρωσης και • σε αύξηση Read More
  Categories : Διατροφή  Posted by endynam1  No Comments
Ο Σεπτέμβρης δεν συμβολίζει μόνο για τους μικρούς μας φίλους την έναρξη μιας νέας χρονιάς. Μετά τις καλοκαιρινές διακοπές όλοι λίγο ή πολύ θεωρούμε τον Σεπτέμβρη ιδανικό μήνα για να βάλουμε τους νέους στόχους της χρονιάς. Ένας απο αυτούς είναι η άσκηση και η απώλεια βάρους. Μ’ αυτά τα 10  βήματα όχι απλά θα αποδόσεις καλύτερα κατά την άσκηση αλλά θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος. 1.Ενυδάτωση Φρόντισε να πίνεις 1- 1/2 λίτρο νερό / Read More
  Categories : Διατροφή  Posted by endynam1  No Comments