Εν δυνάμει [Γυμναστήριο] Ερμού 18, Θεσσαλονίκη

From the Blog

10 πρακτικές συμβουλές για ασκούμενους

Ο Σεπτέμβρης δεν συμβολίζει μόνο για τους μικρούς μας φίλους την έναρξη μιας νέας χρονιάς. Μετά τις καλοκαιρινές διακοπές όλοι λίγο ή πολύ θεωρούμε τον Σεπτέμβρη ιδανικό μήνα για να βάλουμε τους νέους στόχους της χρονιάς. Ένας απο αυτούς είναι η άσκηση και η απώλεια βάρους. Μ’ αυτά τα 10  βήματα όχι απλά θα αποδόσεις καλύτερα κατά την άσκηση αλλά θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος.

1.Ενυδάτωση

Φρόντισε να πίνεις 1- 1/2 λίτρο νερό / ημέρα.

Η τσάντα του γυμναστηρίου θα έχει πάντα 1 μπουκάλι νερό μέσα.

2.Πολλά και μικρά γεύματα

Πρωινό, Μεσημεριανό, Βραδινό τα 3 βασικά σου γεύματα και στο ενδιάμεσο μικρά σνακ όπως ξηροί καρποί και φρούτα

3.Λιποδιαλύτες

Δεν υπάρχουν λιποδιαλύτες και τροφές και μηχανήματα μ’αυτές τις μαγικές ιδιότητες.

Λιποδιάλυση θα κάνεις τρόγωντας ανα 3-4 ώρες από όλες τις ομάδες τροφίμων.

4.Αποτοξίνωση

Και εδώ θα σε απογοητεύσω…όχι απλά δεν εχει επιστημονική βάση, αλλά μπορεί να είναι και επιβλαβής. Το μόνο αποτέλεσμα της detox δίαιτας είναι να μην παρέχεις τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και ενέργεια στο σώμα σου με αποτέλεσμα να καις μυικό ιστό κατά την άσκηση και προφανέστατα να μην καις λιπώδη ιστό.

5.Ελαιόλαδο

Πρόσφατη έρευνα (2017) αναφέρει ότι η χρήση ελαιόλαδου βοηθάει στην απώλεια βάρους και στη μείωση του λιπώδους ιστού….και κάπου εδώ καταρρέει για ακόμα μια φορά η θεωρία ότι κάποιες τροφές παχαίνουν.

6.Πριν την άσκηση

2 ώρες πριν την άσκηση τρως κάτι ελαφρύ χωρίς πολλές φυτικές ίνες (λαχανικά) όπως είναι 1 τοστ ή μια σπιτική μπάρα δημητριακών ή 15τεμ. Ξηροί καρποί

7.Μετά την άσκηση

Μέσα σε μισή ώρα πρέπει να αποκαταστήσεις τις φθορές και την ενέργεια που κατανάλωσες. Πίνεις νερό, τρως αμύγδαλα (καλή πηγή πρωτεΐνης) ή ένα τοστ.

8.Αλκοόλ

Οι θερμίδες στα αλκοολούχα ποτά ανεβαίνουν ανάλογα με τους βαθμούς αλκοολότητας. Δεν ισχύει ο μύθος οτι τα “λευκά” ποτά (λέγε με τζιν) έχουν λιγότερες θερμίδες. Περιορίσου σε 2-3 ποτήρια κρασί/εβδομάδα

9.Γλυκά

Με μέτρο! 1 σοκολάτα την εβδομάδα θα καλύψει τις ανάγκες σου σε ζάχαρη και ειδικά πριν την άσκηση θα σου δώσει λίγη ώθηση.

10.Τρόπος ζωής

Κάνε την άσκηση και την διατροφή κομμάτι της ζωής σου. Μην ακολουθείς ακραίες δίαιτες ή προγράμματα άσκησης που δεν μπορείς να ακολουθήσεις για μεγάλα χρονικά διαστήματα.

Βαλεντίνα Δερμιτζάκη
Διατροφολόγος – Διαιτολόγος
Σύμβουλος διατροφικής συμπεριφοράς
Ιδρύτρια της κοινότητας Nutrivalue
www.nutrivalue.gr

Σχολιάστε